onsdag 30 september 2009

Värmande smil.

Det nya barnbarnet är strax 2 månader ung. Igår svarade hon på tilltal och jag fick ett leende när vi språkade med varann! Ett stort ljuvligt leende. Det värmer min själ i många dar. Bebisar är härliga!

------------------------------------------
Hittade denna lönn i Ljungskile. Varför är bara denna dutt röd, på ett så stort träd? Knepigt.

Solen kämpade igår, när jag rastade hundar. Men nådde inte riktigt ända fram....

Det är fachinerande var rådjuren är oskygga när hundarna är lösa på gärdet! Inte förrän jag stannar o fotar dem, så flyr de. Fast vi är så nära. De har fattat att hundarna struntar i dem.

Och inte var det en heller! Tre till låg o vilade i stubben.

Ikväll var solen spektakulär där bakom molnen.
eller är det två monster med självlysande ögon jag ser?

Förälder o barn, kanske?

Det var fint att se på i alla fall.

Inga kommentarer: