onsdag 2 september 2009

Röntgen

Idag har jag varit på lasarettet i Uddevalla och röntgat mig.
De har lite resurser kvar i alla fall, allt är tydligen inte på Näl.
De hade ändrat på röntgen åxå.
Förr satt man ju i 1-2-3-4 timmar och väntade på att nån skulle kolla plåtarna,
ifall de behövdes tas om.
Rysligt tröttsamt! Nu så var det klart väldigt fort.
Jag röntgade händer, fötter, knän, handleder och fotleder.
Vet inte riktigt om jag vill veta hur det ser ut inuti mina usla leder!
Bra att jag fick plåtat min onda fot medans den är kass, trots allt.
Tog en räkmacka i kafeterian sen. Det är tradition, att äta det där.
Efter det våldgästade jag en fd kollega innan det var dags att gå på två möten på em.
Man borde ta sig tid till våldgästande oftare. Vi hade en trevlig stund.
Tack för teet, och "lådan" om du läser här!

Inga kommentarer: