lördag 29 augusti 2009

Lördag natt

Värken i benet har minskat. Nu spränger det bara i foten, utan att jag haltar.....
Händerna är rätt kassa just nu, kvällstid. Kan inte räta ut fingrarna på nån av dem.
Gnäll o ynk, nu räcker det!
Pekfingrarna fungerar.
Löste melodikrysset helt själv ikäll!
Googlade bara på skaparen av "En gång jag seglar i hamn"
Är ganska trött, så det var roligt att huvudet var hyfsad med.
Nu ska jag sova, det har ögonen sagt åt mig en lång stund nu, så det är väl bäst att lyda.
Hoppas det blir lite bättre väder i morgon, vi har fått en massa regn idag.
Det är så trist när det läcker från ovan hela tiden!

1 kommentar:

bc owner sa...

Det är inte roligt när värken tar överhanden.
Tryckte i mig lite värktabletter idag för jag skulle iväg på min allra första scrapträff.
Det var superkul. Gav definitivt mersmak. Vi har nu pratat lite om att ha egna små scrapträffar hemma hos varandra.

Ja du. Hoppas verkligen på bättre väder i morgon.
Just nu piskar regnet mot rutorna. Det går väl an så länge man ska hålla sig inne men när det är dags att gå ut är det mindre kul.

Kramkram, vi ses kanske i morgon.