fredag 30 oktober 2009

Börjar nyktra till nu......

Ja, nu tror jag de där uschliga kristallerna börjar hitta hem till sin plats i balansen. Får lite snurr i huvet ibland, bara då o då. Som när jag slocknade i bilen idag, o skulle gå ur den. Gunga min jord....
Har jobbat i ett par dygn nu, o efter vi kört hem barnen så bar det av till Kville, det var min tur att sätta pynt på föräldragraven.
Jag tog ju prover i tisdags, och sänkan o CRP:n är väl höga, även för mig. Jag är så trött. Slocknade i bilen, som sagt, sen lullade jag i på soffan o sov några timmar. Uggen o kall stapplade jag upp till Doobidoo, maken hade tänt i spisen som tur var, men jag fryser trots över 30 grader i köket.
Sängen väntar, imorgon ska vi på dop i Svarteborg. En av våra skyddslingar har bjudit oss till sin sons dop. Jag blev väldigt glad.
På söndag har jag en tom dag. Ljuvligt! Tänkte försöka komma ikapp mig själv då, lite kanske.

Inga kommentarer: