lördag 17 oktober 2009

Blandad konfekt......

Ja det var verkligen blandad konfekt i väderleken denna veckan. Torsdagen var ju väldigt fin, för alla som mådde bra.

----------------

Jag uppskattade den ju inte riktigt, eftersom jag är ur form. Men en väldigt blå himmel var det, nästan inga moln, bara några små, små vid horisonten.

Visst var det fint, nu när jag ser korten.

------------------
Så kom då fredagen.
Den blev vit en stund.
Höstlöv o snö på samma gång. Jag har letat upp långkallingar nu, det är kallt ute.
Det lilla jag gått ut, är inte i form än. Att känna sig kass utan att bli speciellt sjuk, är lite jobbigt faktiskt.
Åkte o handlade i eftermiddag. Med gubben som chaufför och kassbärare så gick det bra.
Men jag fick väldans ont i huvudet.
I morgon är det dop. Men där kan jag ju gå hem när jag vill, om jag blir för trött.
Nu vill jag allt bli piggare snart!
Det smälte ju fort, och det var skönt. Det är ju bara mitten av oktober!

1 kommentar:

bc owner sa...

Hoppas du kryar på dig snart. Dt är inte roligt att gå omkring och känna sig ur form.
Här tar jag till vara på dagarna så mycket jag klarar.
Kommer att ha rejäla rörelseproblem i slutet av nästa vecka.

Jenny