torsdag 9 juli 2009

Idag för ett år sen.....

Då, då åkte vi till kenneln o kikade på en eventuell valp.

Eventuell, vilket skämt! Klart man skulle ha en när man väl sett dom!

Ville ha en tik, helst en sobel. Hade haft 2 sobeltikar tidigare i mitt liv.
Men de sobla var killar, så det blev en av de tricolorade tjejerna.

Vet inte vilken på just denna bild..... av nån anledning.....



Här är deras vackra mamma.

Och denna lilla sötnos tog vi till oss som vår!

Inte för inte heter hon Ajwon your heart!

Hon vann defenitivt våra hjärtan!


Jag blev väldigt stolt när hon somnade under MIN stol!

Hon skulle ju bli mest min, hade jag tänkt.

Efter allt bus så slocknade hela gänget i en klunk när vi skulle åka hem.

Idag ser hon ut så här, lika vacker som hon var söt när hon var valp.

Och mitt hjärta äger hon, sötnosen!

Inga kommentarer: