tisdag 10 november 2009

Avslutning i skrivkursen, snyft!

Så var kursen i kreativt skrivande slut. Fy, vad trist!
Jag kommer att sakna de mina i den kursen. Vi är mellan ca 25 o 75 år, och har inte bara skapat mästerverk, utan åxå haft väldigt roligt.
En av oss, har tydligen pejlat in hur vi andra är, under kursens gång. Idag fick vi var sitt personliga ordspråk, så som hon såg oss. Jag tycker mitt var perfekt för mig!
Vilken gåva, så enkel, och så stor!
Gubben o jag är ju som eld o vatten, så olika är vi. Och jag älskar träd!
Den är nu på plats på en lucka i köket. Tack för den, C!
Kalligrafin har vi åxå lärt oss på kursen.
Jag klarade det inte riktigt, men det var roligt att testa.
C, som skrivit detta, hon lärde sig fort, hon!
--------------
Jag hoppas verkligen att min lust att skriva inte dunstar nu, när kursen är slut.
Men vi har för all del redan tingat en kurs 2 till nästa år. Ser redan fram mot det!
------------
Måste bara visa mitt fynd från lördagens julbasar!
25 kr för denna nystickade ljuvligt varma halsduk.
Har haft den på promenad i snålblåsten, och den är bara så varm!
Ibland lyckas man fynda.


2 kommentarer:

Jenny sa...

Näeeee...sluta inte skriva nu!
Du har ju bloggen att skriva på om inget annat!?

Vilken härlig halsduk du fyndat!
Kram, Jenny

bc owner sa...

Japp, kortet är taget på Backamo.=)

Har äntligen lyckats med en annan LO som jag stritt med sen igår. Det är samma foto på Iwon men jag har klippt i det och använt mig av en annan bakgrund.

Jag kommer lägga upp den och en på Moa strax på bloggen.