måndag 9 november 2009

Ännu en Ajwons blogg......

Idag slappnade faktiskt Valle av så mycket att han ville leka, efter lite mild övertalning från min sida. Matte stängde in Troy, också, annars hade väl inte Valle släppt loss alls. De där killarna, de har så svårt att slappna av sina kill-fasoner!
Vi hade rätt kul, faktiskt.

Matte tyckte det var lite svårt att ta kort, när vi är så snabba, men de blev hyfsade i alla fall.

Jag bara älskar att bita honom på halsen!

Kanske inte vår snyggaste sida, det var en snabb vändning där, matte hängde väl inte riktigt med......

Full fart o hack i häl. Jag vinner! Oj vad jag ser lång ut!
Och smal om baken!

Nej, det är ju jag som ska tugga på dig! Du har fattat fel!

Så här ska det va!

Nu försöker han o bita i mig IGEN!

Attans! Nu hamnade jag i underläge!

Man letar INTE efter strupen på en som redan ligger på rygg, hörru! Vet du inte det?

Han lyssnade. Efter denna brottning var vi rätt trötta och blickade ut över nejden en stund.
Sedan så försökte jag visa honom att vi kan busa, igen, men då sa matte att det allt räcker nu.
Trist typ, den där matte!
Tack o hej, leverpastej!

1 kommentar:

Jenny sa...

Det var "fart och fläkt" i dina hundbilder här!
Mysigt när dom leker så bra ihop...(:

Jasså? Har dom också en sån där tråkig Matte som säjer att "det räcker nu" ibland???

Det har visst mina också...Haha!

Kram, Jenny