måndag 25 juli 2011

Mamma sticker fram näsan...... Hm...

Jag är lite vacklande om jag ska tro på att de som inte finns längre faktiskt finns ibland....


Mamma kom ju från Kalvö, Fjällbacka, och hon var mycket för hur det var där förr, jag har en massa papper om det på lager i flera olika hyllor o lådor...



Idag ska jag träffa släktingar därifrån som jag inte känner, (än).

Bar ut alla papper, det blev 4-5 högar på altanbordet, ca dm-höga högar.

Överst i två av högarna ligger papper med mammas skrift om vad hon vet om folket i Arons hus!!!!!! Det är hans ättlingar som kommer....


Papper som jag säkert inte hittat om jag letat efter dem....

Idag känner jag definitift att hon är här, mamma, o kollar upp vad som sker....

Jag är tacksam för ALL hjälp, så det var ju jättebra att slumpen/mamma fixade det så bra för mig! :-)

1 kommentar:

Laila sa...

Klart att mamma är med och kollar så allt går rätt till! :)
De "övergångna" finns här bland oss ibland för att hjälpa till och se till så vi hittar det vi letar efter.
Visserligen kan dom ställa till det för oss ibland och retas med oss också. Men det kan man stå ut med när man vet att dom har det bra där "på andra sidan".