fredag 7 maj 2010

Jäkla blåst!!

Det var så bra när vi fick upp studsmattan, alla var så glada, ungarna hoppade från morgon till kväll. Så här såg den ut.
För det mest så kommer vinden från vänster i bilden.
Men inte idag.....
Idag möttes vi av denna syn när jag o barnen kom hem. Det kunde jag inte drömma om, att den skulle få så mycke luft. Skev var den åxå, det såg vi direkt. Jag förväntade mig en massa glasspitter överallt.
Men den hade fastnat i hängrännan, som tur var.

Himla trist att den gick sönder, jag ska försöka skaffa nya delar till den på måndag. men tack! för att fönstren klarade sig!
Hade det funnits i min tankevärld att den skulle ge sig iväg så, så hade jag bundit den i gungställningen, som är gjord av telefonstolpar!


Det blåste nord- nordväst idag, det gör det inte ofta. Det var ingen bra studsmattevind!

1 kommentar:

jessiew sa...

Ojdå! :O
Det var värst vad den kunde ändra form. Tur ingen stod i vägen.
Hoppas våran håller sig på plats annars kanske syrran får hoppa studsmatta i köket!

Jessica