torsdag 1 april 2010

Glad Påsk!

Ja, så var det påsk igen. Jag tycker att åren bara försvinner.....
Tackorna lammar för fullt, vi hade sist jag hörde en rapport, 31 lamm o 7 tackor kvar. Så det bör bli lite över 40 lamm om allt går bra.
Jag har haft en hemsk hosta i en vecka, gick faktiskt till doktorn i måndags o kollade upp mig. det har hänt att jag fått lunginflammation, bara så.
Men lungorna var ok, sen tyckte han ju att jag lät bedrövligt. Skulle dubbla astmamedicinen, o det har gjort gott. Nu hostar jag inte i minuter så ofta längre. Fy vad minuter är LÅNGA när man kjedjehostar!
Jag har hållt mig inne det mesta, hostan dubblas vid frisk luft, tyvärr. Men fått en massa gjort. Påskpresenter o annat som ligger o väntar på att nån ska röja i det... alltid nåt.
Skulle haft många barn i helgen, men det blir max 2 stycken, med facit i hand, så helgen blir inte så tuff. Det är ju åxå bra, när man är ur form. Jag är rätt trött efter denna veckan om man säger så.....
---------------
Glad Påsk, ni som läser detta!
Ha en bra helg!

Inte årets, men så fina! Jag längtar!

1 kommentar:

bc owner sa...

Glad Påsk

Hoppas att hostan ger med sig snart.

Kram Jenny