tisdag 27 april 2010

Ajwon o Mr X blogg....

Det är gott nu när solen värmer.
Om man nu bara fick vara ifred!

Jag låtsas att jag inte ser henne!

Har hon gått, tro?

NEJ! Det hade hon tydligen inte!

Att man aldrig kan få njuta av livet ifred!

Det är väl bäst att stå ut, så man får mat imorgon......

Lite mer till vänster, om du ändå ska hålla på!

DÄR ja, mer, mer.......
Det där var skönt! Mer sånt!

Ja, att klia mig duger du ju till, det måste jag erkänna.

Nej, nu får du sluta med den där larviga katten, matte! Släng denna så jag kan hämta den igen!

Men ta den och SLÄNG iväg den då!

HUR ska jag få henne att skita i katten, nu då?

Förstår inte vad som är så märkvärdigt med honom!

Öronen är ju i alla fall rena.....

Ingen tass-svett heller...........

Nej, nu tycker jag att vi leker, matte! Skit i katten!

Om nu inte den vita grejen duger, kan vi ta stöveln i stället?

Hur ska jag få henne att fatta att hon ska ta den.........

Så här gör man! Ta upp den nu o lek!
Gud, vad de håller på, knäppisarna. Bäst att ligga här istället, så man får vara i fred!
Kommentar från matte:
Visst kastade jag stöveln en stund, vem kunde motstå sånt fjäsk!

Inga kommentarer: