torsdag 4 mars 2010

Den söte katten.....

Jag har haft väl många filmer under dvd:spelaren i köket, så jag tog bort några. Så jag får plats för fler......
Då blev det ju en tom hylla som kattskrället inte kollat av.......
Här sitter han bra, men gillar inte att jag har koll på honom.....
---------------------------
"Bra utkiksplats!"
"Om hon bara försvann, alltså!"

"Om jag sitter still här så ger hon sig nog."

"Nu börjar hon bli jobbig!"

"Nämen sluta blixtra nu då!"

"Finns det inget jag kan leka med här?"

"Nähä, det fick jag inte, nu blev hon sur o schasade på mig.....
Vet inte om jag vill va här längre."

"Ok, jag sticker, kola ner dig!"

"Jag drar, det finns väl andra ställen i huset som jag kan hitta nåt att greja med."

Det fanns det, hyss är aldrig svåra att finna, för Mr X!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är konstigt att så fort det blir en ledig yta nånstans i huset så nog sjutton är det en nyfiken katt där.
De måste ha nån speciell radar för sånt.

/BC