tisdag 12 april 2011

Till Västerås!!

Fick chansen att följa med till Västerås den 19 mars på ett Nonimöte.

Noni är en dryck jag börjat dricka, som är nyttigheten självt. Har provat i ett halvt år och jag kan inte tänka mig att sluta dricka den. Är nån nyfiken på varför, så kan det inte sägas här. Det kan bli brott mot livsmedelslagen, o det vill vi verkligen inte. Nu var det stormöte o jag fick åka med en annan produktkonsult till Västerås. Har ju jobbat i princip alla helger i 4-5 år nu, så jag tog ledigt en helg. Inte alls fel, det heller....


Vi startade tidigt på morgonen, så solen gick upp när vi åkt ett tag. Det tog ca 4 timmar från Uddevalla att ta sig till mötet.


Soluppgång!



Så var vi framme o köpte oss en fika på hotellet. Sen fick vi en "shot" Noni, innan vi satte oss.



Detta hotellet var vi på. Quality Hotel i Västerås. Såg ju bara fikasalen o aulan, så jag kan inte säga om det var bra eller inte, men det jag såg var helt ok.



Dagens program.



Nonis alla sorter och alla fördelar.....




Vi såg på en film från Tahiti, två Västeråskonsulter hade varit där och bekantat sig med Nonifrukten på hemmaplan. Väldigt fin film från ett ljuvligt ställe!


Vi lyssande på Sverigechefen, Europachefen o en norsk konsult som numera hörde till milliondollarclub. Man kan tjäna multum om man jobbar bra med detta.....


Vi hörde om Nonis alla fördelar och om nya produkter som kommer i höst. Vi tog lunchpaus o satt nån timma till. Så helt plötsligt var dagen slut och vi vände bilnosen mot Bohuslän igen.


Även när vi åkte hem så var solen i ögonen, nu på väg ner.....







Vi åt bara en baugette på hotellet, den var stor o god, men sen blev vi ju hungriga igen. Så vi stannade i Laxå och åt lite mat.

En sån här belysning hade jag gärna haft...... :-)



Ska man synda, så ska man göra det rejält. Entrecot o klyftpotatis tog jag. Det var väldigt gott!



Denna natt skulle det bli "monstermåne". Min kamera var tillfälligt knasig, så korten blev inte så bra. Men här är den, bilden tagen efter 21, när jag var nästan hemma. Sen var den tydligen mycket större vid 2 - 4 på morgonen, fulingen.... Men då sov jag!






Ja, det var en intressant dag i Nonis tecken.

Nu är vi laddade att köra på lite på hemmaplan!

Go Noni!!! :-))

Inga kommentarer: