söndag 28 november 2010

Mina fyrbenta godingar!

13 november står det på kortet. Då höll vinter Nr två på att töa bort.
Ute på promenad......

med min fina tjej.
---------------------------
Ajwon har ett STORT bekymmer med katten... HAN VILL JU INTE LEKA!
Hon försöker o försöker, men han bara fräser till slut o går undan.

Han vill ju bara slappa! Så han hoppar upp på en stol, tvättar sig,

o lägger sig till ro.
"Om man nu kan få det nån gång i allt blixtrande!"

"Tänker hon sluta nån gång, tro?"

"Det här börjar bli tröttsamt"

"Nää, nu får hon lägga av! Jag vill sova!"

"Akta dig du så jag inte klöser till så du tappar den där blixterlådan du håller i!
Lägg av nu!!!"

Då var det bäst att lyda, tog ett kort på godingen istället. HON bryr sig inte!

Lång snok får hon i denna vinkel....
Min lilla sötnos!

1 kommentar:

bc owner sa...

Sådär ser det inte ut på backen längre.

Nu är det VITT ute!=D