torsdag 4 november 2010

Middag på Sunds Herrgård! Så gott!

Var på Sund o åt söndagsmiddag för ½ vecka sen. Runt Sund växer en underbar bokskog! Dan efter var jag tvungen att åka ner o ta lite kort på den... Här kommer ett par bilder, blir mer längre fram.
Visst är dessa 3-4 småträd vackra ihop!
Inte bara bruna nyanser är snyggt, ljusgröntgult mot det mörkgröna är skönt åxå!

De har inte bara god mat, på Sund, de har ett väldigt vackert hus åxå!

Menyn o soppan med sina goda röror till....

Här inne i finns mycket goda köttgrytor, denna gång med både nöt o gris o korv....

När du ätit så mycket soppa o gryta du vill, så väntar buffen. Tårtor i mängd!

Älskar cheescace mest, tar lite av de andra o stor bit av denna, gubben tar mycket av alla.

Så smart att servera efterrätt i småglas! Det ska jag fundera på själv, har ju ett antal...
Här var det passionfruktfromage med hallon. Så sött o syrligt! Väldigt gott!

Lite sliten buffe, efter mångas ätande...
Gott var det denna gång med. Mätta blev vi. Lita på att vi kommer tillbaka!

-----------------------
Avslutar med ett fint kort på Ajwon. Min vackra flicka!


2 kommentarer:

xNinaSativa sa...

åh jag hade ochså tagit mycket av allt! Gam som jag är ;)
dit får man nog åka någon gång om man får äta så mycket , skulle kunna åka jorden runt bara för bra mat haha!

åh ajwon är vacker!

bc owner sa...

Tårtbuffébordet ser hur smaskigt ut som helst. *mums*

Had nog hoppat över maten och dykt direkt på buffén. >D