tisdag 25 januari 2011

Trött.....................

Så seg jag är.....
Sänka OCH snabbsänka klättrar sakta uppåt hela tiden. Försöker ta det lugnt under veckorna så jag orkar jobba= ha barn här på helgerna.
Måndag är en seg dag, även om helgen var lugn. Är som sagt så trött nu o satsar allt jag kan på helgen så den blir bra.
Låg till 10 i morse o frukosten var äten ca 12.
Gick faktiskt ut lite sen!!! matade fåglar o tog en liten sväng med Ajwon.
Var så TRÖTT när jag kom in, hade jag satt mig ner så hade jag somnat sittande. Det har hänt förr.....
Tog lite mat o in på möte om ett barn. De ville ha mig ett halvår till. Jippie!
Vi skriver papper ett halvår i taget nämnligen....
Nu sitter jag här o segar. Ska ta mina piller o sen i säng. Försöka röja lite i papper i morgon.....

3 kommentarer:

bc owner sa...

Ta det lugnt nu efter promenaden så ses vi i kväll.

Anonym sa...

Hej.... maila mig på
linda.horn@bredband.net
för att ta resten av infot om köp av magnoliastämpel.
/Mvh ScrapLinda

Anonym sa...

Skriver här, för säkerhets skull..... Kan till 99,999% säkerhet säga att det inte finns virus i mitt mail, eftersom jag använder macintosh-dator... Så du kan lugnt öppna mailet.

Finns flera som haft problem med rödflaggade mail från mig, och det då enbart pga att jag använder mac. Vissa pc-maskiner/programvaror verkar se mac som ett virus. ;-)

Alltså ingen fara på taket.