lördag 30 oktober 2010

Mr X mm

Först en liten bildsvit på vår käre Mr X.

Fjäskar för mat....

"Å va vill du?"

"Sluta nu med den där kameran! Jag sitter här så jag slipper den där ungen på golvet! Fattar du inte det?"

" För jobbigt på golvet, o matte bara plåtar, jag sitter hellre här, o lukta på blommorna"

Lite för mycket sol rakt in i kameran....
-------------------------

Det var det, här kommer en spännande nyhet. Nyhet för mig i alla fall!
Röd kiwi!
Den var god, smakade som gul kiwi, men är ju väldigt mycket dekorativare!

Inhandlat nya påslakan. Så snygga!!!

Krattade riktigt mycke härom kvällen. Backen var frusen, så det var relativt lätt att få med sig löven.

Sen kom två racerhundar på besök, men de sprätte inte runt högarna så mycke som jag trott. Skönt
Högarna har legat i en vecka snart, måste ut o fortsätta nu!

"Så bra att du kom så jag får nån att leka med, Valle! Kom igen då! LEKA!!"

Snyggt vid horisonten den kvällen. Älskar himlens skiftningar!


2 kommentarer:

xNinaSativa sa...

vad stor mr.X är :O eller är det bara kameran :P

bonnmoran sa...

Han börjar bli väldigt stor....
Välfödd man i sina bästa år....